onsdag 8. juli 2009

Sommertunika

Jeg ble helt forelsket i disse fargene. Det begyner å skorte på det blå bommulsstoffet, men jeg har forhåpentlig vis nok til å lage en kjole til, for jeg vet en mamma som har veldig lyst på en i str 8 år til jenta si.

Men i dag ble det tunika. Denne ble klippet i formiddag når Sol tok en liten siesta, og så har jeg satt den sammen i kveld. Ble sån tålelig fornøyd med resultatet, men ser at den også hadde vært kjempefin med strikk i livet. Da hadde jeg nok måttet klippe den litt lenger, så det var ikke noe alternativ nå.


Det blomstrete bomulsstoffet er et sengesett kjøpt til å klippe i. Et nydelig mønster med spreke farger, og det kommer jeg nok til å kjøpe mer av. Denne tunikaen er i str 5 år, og om du har ei lita prinsesse som passer, så ta kontakt

2 kommentarer:

  1. Heia:)
    Nydelige farger ja.Herlig sommer tunika.Blir søt med tights til den der:))
    klem:)

    SvarSlett
  2. tjohooo,har du døtti av her;)))???

    SvarSlett