tirsdag 7. juli 2009

Abstinenser

Da var jeg endelig i gang igjen! Det har vært rimelig hektisk rundt meg en stund nå, og det har derfor ikke blitt så mye tid ved symaskina. Og i alle fall ikke til blogging. Jeg kjenner jeg får abstinenser når jeg har så mye jeg ønsker å lage, men tiden ikke strekker til. Men i kveld har jeg kosa meg, og det resulterte i denne søte kjolen.


En riktig søt sommerkjole ble det, med sol på brystet og blomstrete ermer. Den er størrelse 110, og jeg kommer til å legge den ut på salgsbloggen min etter hvert lykkelishop.blogspot.com


I går kveld gikk også symaskina varm. Jeg ønsket å prøve ut et nytt mønster til en Spencerkjole, og i dette deilige bommulsstoffet fikk den et herlig retro uttrykk synes jeg. Stoffet er fra et gammelt sengetøy, og er mykt og behagelig. Den er str 1 år pluss

Når jeg først hadde begynt å klippe i dette fine stoffet, måtte jeg bare sy en til av disse kjekke overhallene. Sola mi har en, og jeg er kjempefornøyd med passformen. Denne har strikk nede i beina, og er str 1 år. Knappene kan justeres så den kan brukes lenger.

Disse plaggene kommer jeg også til å legge ut på lykkelishop etter hvert. I uken som har gått har jeg også sydd et seleskjørt til en liten bursdagsjente, og det ble pakket ut i går. Det såg ut som frøkena ble fornøyd, og jeg skal legge ut actionbilder så snart jeg kan))))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar