lørdag 22. august 2009

Salg på Åhlens ))))))

Måtte en liten shoppingrunde på tampen i dag for å ordne noen småting før gutten min reiser på skoletur til Polen på mandag. Datt selvfølgelig innom Åhlens, og der var det jammen salg. Ikke mindre en 11 meter stoff ble det på meg, og det for en riktig billig penge)))



Det røde bommulsstoffet med kaniner på var kjempefint, og er akkurat et slikt som jeg har mangla i stoffbunken min. Det er ganske stivt nå, men jeg håper det blir mykt etter en omgang i vaskemaskina. Gleder meg til å klippe i det.

Det blomstra grønne er i voks, og av det har jeg tenkt å sy meg sminke pung blant annet. Det grønne er perfekt match til for. Det kommer nok til å passe kjempefint til "brød kurv" også -kom jeg på nå;)


Så fikk jeg noen fine bilder av en liten prinsesse i bukse og jakke som jeg sydde tidligere i sommer. Jakken er foret i samme stoffet som lappene på buksa, og den er vatert med fleece.


Det er kjempekoselig å se at klærne jeg har sydd blir brukt, og alltid kjekt å få aktionbilder!



Til slutt kommer en liten hilsen til alle kjente fra Sol. Hun har krabbet på gresset i dag, og der var det mye å smake på. Frem til nå har det bare vært ja, ja, ja, og så begyner plutselig mamma å si nei, nei, nei - Ikke så lett å forstå det for en liten kropp!



Nå er det lokaloppgjør mellom Molde og Aafk, og det er ingen ting i veien med suporter utstyret. Sol har alt vært på sin første fotballkamp, og da mente naboen at hun måtte ha riktig utstyr, så hun strikka flott lue med navn på til Sol. Den ble "hun" kjempeglad for, men på tross av stiiilig outfit, måtte hun i seng før kampen. Og det kan hun jammen være glad for, da det kan se ut som Molde har tenkt å valse over Aafk

3 kommentarer:

  1. Herlig liten Sol det der:))))
    Det blir en produktiv høst ser jeg:))
    Regner med at det ikke blir 60 års selskaps kjøle av dette;))hihi

    ha ei flott uke!!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Ikke mye aktivitet her nei..;))
    Du må sjekke her!!.. om du ikke har vært her før da..;)

    kopier å sett inn:

    http://www.stoffogstil.no/Katalog/Bolig.aspx?group_id=6664

    SvarSlett
  3. Ja jeg savner oppdatering på bloggen din Eva Kristin, synd vi ikke møttes idag, men får ta det igjen når Sol har blitt frisk igjen. Klem fra meg...

    SvarSlett