lørdag 16. mai 2009

Dagen før dagen

Da har roen senket seg, og vi er klar til 17 mai feiring i morgen

Jeg ble vekket kl 0700 i dag av en fantastisk glad jente i senga ved siden av meg. Kan man få en bedre start på dagen. Ute var det alle rede 14 varmegrader, og det tegner til å bli en flott dag. Det er ikke så lett å planlegge noe som helst med en baby i huset, men jeg får vasket hus og bunadsskjorter under formidags dubben hennes. Hun har tidlig lært seg at det er hun som er sjefen i huset, og med to voksene og to tenåringer som alltid er parat, skal det ikke mange gryntene til før hun er i et fang. Ikke så lett for meg å følge opp dette når vi er her aleine ;) Men nå er helgehandelen unnagjort, det er pyntet på gravstedet, AAFK har banka Lyn ( Wheeeee ), og Sola mi sover søtt i senga si, etter å ha sjarmert oss i senk, nok en dag. Ute er det fortsatt 20 varmegrader, og jeg skal ut å tenne grillen, finne fram ei kald ei, og kose meg sammen med gode naboer. Kanskje kan vi feire Grand Prix seier også før vi tar kvelden.


Sol ute, Sol inne, Sol i hjertet.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar