torsdag 11. juni 2009

Se min kjole den er søt som Solen.......

I dag har jeg jammen vert effektiv. Nå sover Sol formiddagsluren sin, jeg er ferdig med en kjole, og nå skal jeg kose meg med frokostskiver med hjemmelaga salat, og kaffi med deilig fløte. Livet er herlig!

Jeg fant frem disse stoffene i gårkveld, og har bare gått å gleda meg til jeg skulle få begyne å klippe i dem. Det er ikke store biten som går med til en liten kjole, så det skal nok bli fler små herligheter av dette. Men i dag ble det forklekjole til Sol.

Stoffet minner meg faktisk om en lampeskjerm min bestemor hadde på 70 tallet, og jeg synes fargene er deilige. Knappene er Vintage.

Bake er kjolen kryssa, og det blir lett og ledig for små bleieromper å titte ut bak. Ikke trenger man å sette seg på kjolekanten heller når småfrøkener må ta en pust i bakken.

Det beste av alt er at kjolen er vrangsydd, og kan brukes på begge sider. Det blir jo nesten tre ting på en gang det......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar